onsdag 28 november 2012

Adventskalender

Då vår det onsdag igen och jag, Marie/Malatezta visar min första av tre adventskalendrar som jag tänkt göra. Tanken är att mina fyra söner ska få varsin kalender, men tiden börjar rinna iväg och jag börjar bli osäker på om jag kommer hinna med tre likadana till. Får göra ett tappert försök så får vi se var det slutar :-)

Mallen till denna adventskalender är en skärfil till Silhouette Cameo, men den jag fastnade för har bara 12 lådor. Därför har jag gjort om mallen så att den passar mig. Det tar några timmar att få ihop all adelar till kalendern och att montera den. Jag har vikt alla lådor själv istället för att ta färdiga tandsticksaskar.

Hoppas ni gillar denna kalender .Kanske hinner jag få ihop tre kalendrar till och kan visa dem nästa vecka.




Sköt om er i regnet!

Kram Malatezta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar