måndag 15 oktober 2012

Premiär

Idag är det premiär för be inspired and be creative whit us. Tanken med den här bloggen är att vi i teamet ska inspirera er till att bli kreativa genom det vi skapar. Scrapbooking är en bred hobby och vi kommer fokusera på området altrat, är du en person som gillar att göra minialbum, olika vikningar så har du kommit helt rätt. Eller så är du nyfiken på området, vill lära dig mer och bli inspirerad till att prova. Den här veckan kommer vi i teamet presentera oss så ni får lära känna oss lite bättre. Vi är ett härligt team med fem skapande kvinnor och först ut är jag Marit. Det är jag som ligger bakom idén med den här bloggen, jag tycker att det saknas en sådana här plats för oss som skapar inom området altrat. Tack vare dem andra i teamet så vart idén verklighet.




Marit heter jag är 29 år och bosatt i Falun, Dalarna. Jag är en kreativ, omtänksam och glad person med ett stort intresse för scrapbooking och inredning. Jag började med den här underbara hobbyn, scrapbooking 2008. Har i många år skapat layouter och kort, men har mer gått över till att göra minialbum. Jag använder min Silhouette Cameo flitigt till att skapa olika typer av askar, påsar med mera. Jag skulle beskriva min scrapstil som enkel, ren och färgglad, less is more helt enkelt. Alla har ju sina favorit saker som dem inte klarar sig utan när dem skapar, jag skulle säga att mina tre är min Tim Holtz sax, paper trimmer och pincett. Nedan ser ni ett minialbum jag gjort, besök gärna min blogg.



6 kommentarer:

  1. Läckert litet album i härliga färger!

    Det här ska bli kul! Jag önskar er all lycka till med bloggen och kommer att följa er med intresse!

    SvaraRadera
  2. Fina album du gjort! Det ska bli jättekul att se vad ni hittar på! Gillar verkligen minialbum. Cameon är jättebra till det också.

    SvaraRadera
  3. Åh - vilket fint album! Superhärliga färger :)

    SvaraRadera
  4. Vilket superläcker album!

    Ska bli kul att följa er alla här, lycka till!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  5. Jättekul!!!
    En blogg i min smak....ska bli kul att se vad ni hittar på!!!

    SvaraRadera
  6. Grattis till er nya blogg,
    det ska bli kul att följa er.
    Ha det gott//Lisa

    SvaraRadera